Objednávkový systém reklamních předmětů Skanska
Články

Objednávkové systémy snižují náklady

O firemních e-shopech, které slouží k interním nákupům, se příliš často nemluví. Přitom dokáží mnoha firmám ušetřit mnoho starostí a nákladů.

Firemní objednávkové systémy pomáhají snižovat marketingové náklady

Centrální online objednávkový systém reklamních předmětů je velmi užitečný zejména pro střední a velké podniky, které nakupují větší množství různých druhů reklamních produktů a řeší jejich distribuci na své pobočky či ke klientům. Internetový firemní e-shop totiž dokáže urychlit celý proces, zbavit firmu administrativních problémů a je přístupný přes jakýkoliv webový prohlížeč. Mezi hlavní přínosy interního objednávkového e-shopu patří:

Zefektivnění nákupu reklamních předmětů napříč společností.

  • úspora času a finančních prostředků při výběru reklamních dárků
  • konsolidace individuálních objednávek (individuální přístupy do systému prostřednictvím hesla)

Usnadnění plánování nákupu reklamních předmětů.

  • automatické upozorňování na nízké skladové zásoby
  • přehledné statistiky o objednávkách

Zjednodušení distribuce reklamních předmětů.

  • možnost distribuce produktů ze skladu přímo na pobočky nebo zákazníkům
  • možnost propojení systému s databází bonusového/věrnostního programu

Realizace interního e-shopu v praxi

Jedním z producentů reklamních a dárkových předmětů, který objednávkový systém nabízí, je společnost Silic Média. Ta svým stálým klientům poskytuje unifikované e-shopové řešení zdarma. Jak probíhá tvorba takového firemního e-shopu a jak to funguje, lze uvést na příkladu nově vznikajícího intranetového webshopu, který Silic Média, realizuje pro stavební skupinu Skanska.

Stavební skupina Skanska je velká společnost, která ročně nakupuje tisíce reklamních předmětů, takže jí interní e-shop ušetří mnoho starostí a usnadní přehled a plánování. Centrální objednávkový systém společnosti Skanska je určen výhradně pro její zaměstnance, pro něž slouží jako nástroj k nákupu reklamních předmětů pro firemní i soukromé účely. Obecně lze ale systém přizpůsobit i dalším uživatelům (zákazníci, obchodní partneři apod.). U každého uživatele stačí nastavit přístupová práva, zobrazované informace a další možnosti. Systém lze využívat například i jako fanouškovský merchandise e-shop, kde si mohou zákazníci nakupovat reklamní předměty za peníze či nasbírané body.

Objednávkový systém je založený na jednoduchém e-shopovém řešení, jež obsahuje funkcionality, kterými disponují standardní e-shopy. Je tedy vhodné pro jakoukoliv firmu. Výhodou je, že vzhled objednávkového systému lze přizpůsobit korporátnímu stylu každé společnosti. Pro společnost Skanska vytvářelo design e-shopu grafické studio Silic CREATIVE.

Všechny informace na jednom místě

Objednávkový systém od společnosti Silic Média je více než jen e-shop. Internetové e-shopové řešení disponuje vlastnostmi, které ocení každá firma:

  • Přehledná struktura a intuitivní ovládání.
  • Aktuální přehled o skladových zásobách jednotlivých položek.
  • Přehledné statistiky o realizovaných objednávkách a jejich hodnotě.
  • Informace o reklamních produktech a jejich ceně (nákupní i prodejní).
  • Neomezené množství uživatelů s různými pravomocemi.
  • Možnost propojení systému s jinými aplikacemi (např. s bonusovými programy).
  • Možnost několika jazykových mutací.
  • Možnost schvalovat objednávky před odesláním.

Další články