Reklamní tričko We Love Cycling
Případové studie

Nenápadná, leč účinná reklamní trička Škoda

Úspěšné reklamní tričko nemusí nutně nést potisk firemního loga. Inspirujte se projektem We Love Cycling značky Škoda, pro který jsme taková trička vytvořili.

Jak na online product placement

V automobilovém průmyslu je veliká konkurence a výrobci jsou ochotni vynaložit značnou část rozpočtu na výdaje na propagaci. Tradiční reklamní prostor v tištěných médiích, rádiích či televizi je přehlcený a nedokáže příliš cílit na konkrétní cílové skupiny. S druhým problémem si umí velmi dobře poradit například online marketing, sponzoring či product placement.

Právě sponzoring a product placement jsou už roky nedílnou součástí propagace značky Škoda. Ta je známá jako hlavní partner mistrovství světa v hokeji či jako partner cyklistických závodů Tour de France a Vuelty. Do online světa pak Škoda úspěšně proráží projektem We Love Cycling.

Jedná se o portál, jenž má spojovat cyklistickou komunitu po celém světě. V jeho provozování působí značka Škoda nezištně v porovnání s ostatními formami reklamy. Logo automobilky najdete na webové prezentaci pouze v horní liště a v patičce u sloganu Brought by Škoda.

Reklamní trička We Love Cycling

Marketingové oddělení značky Škoda si dobře uvědomuje, že internetový uživatel je nerad obtěžován příliš zjevnou a všudypřítomnou reklamou. U projektu We Love Cycling tak sází hlavně na kvalitu článků a videí.

Na rozdíl od placených bannerů či PR článků, které u zákazníků zvyšují povědomí o společnosti, cílí projekt, jako je We Love Cycling, přesně na požadovanou cílovou skupinu. Zároveň projekt značně přispívá k dotváření obrazu Škody jako automobilky, která podporuje cyklistiku.

Další výhodou je, že se členové cyklistické komunity sami podílí na sdílení obsahu portálu. Nesmí však mít pocit, že sdílí reklamní sdělení automobilky, nýbrž kvalitně zpracovaný článek či video s cyklistickou tematikou.

Reklamní tričko We Love Cycling

Název projektu We Love Cycling ohromně jednoduchým způsobem vyjadřuje životní vášeň, kterou cyklistika pro mnohé je. Logo, v němž slovo “love” připomíná obrysy kola, se tak perfektně hodí pro potisk reklamních triček a tílek, které jsme pro projekt automobilky Škoda vytvořili.

Reklamní tričko We Love Cycling

Výběrového řízení na výrobu reklamních triček We Love Cycling se zúčastnilo 11 společností včetně Silic Média. Po důkladném testování kvality zaslaných vzorků vyhodnotila společnost Škoda naše reklamní trička a tílka prémiové značky ID® Identity jako nejlepší podle zvolených kritérií.

Z testování kvality triček vyšlo najevo, že trička jsou díky použitému materiálu odolná a nemění tvar ani při praní při vysokých teplotách. Zároveň si trička uchovávají stálost barev i potisku. Kromě potisku loga na přední straně je triko potištěno zevnitř logem Škoda společně s mottem automobilky Born as bike brand, always a bike brand. By heart.

Využití reklamního trička

Reklamní tričko We Love Cycling díky schovanému logu může najít zalíbení nejen u zarytých fanoušků vozů Škoda ale i u nadšených cyklistů, kteří si jej mohou z eshopu automobilky objednat. Další využití pro reklamní trička je na sportovních akcích, kterých je Škoda partnerem.

Jednou z takových akcí je slovinský Bled Bike Festival. Na festivalu se o propagaci projektu i značky Škoda jako takové starali promotéři a hostesky, kteří nosili reklamní tričko We Love Cycling. Ostatní reklamní předměty, jak je ve videu z festivalu vidět, už logo Škoda vytištěné mají. A je to tak samozřejmě správně. Tímto způsobem se značka Škoda dostává do povědomí. Důležité je však důkladně promyslet, kdy má být propagace značky očividná a kdy naopak nenápadná.

Z příkladu projektu We Love Cycling vyplývá, že se v online marketingu vyplatí vsadit na kvalitní nápad a propagaci značky pojmout nenásilně. Stejný přístup se vyplatí i u reklamních předmětů. Účelem sice je, aby si zákazníci zapamatovali vaše logo, ale je dobré přemýšlet o formě, rozsahu a umístění reklamního sdělení. Méně totiž někdy znamená více.

Obraťte se s výrobou reklamního textilu na specialisty

Pokud jste dostali podobně zajímavý nápad na reklamní textil jako společnost Škoda v případě projektu We Love Cycling, máte za sebou první krok. Další kroky na cestě ke kvalitnímu reklamnímu textilu je už vhodné konzultovat s odborníky na zakázkovou výrobu. A co je vlastně při výrobě reklamního textilu rozhodující?

Reklamní tričko We Love Cycling

Kvalitní textil by se měl vyznačovat především odolností, dlouhou životností, ošetřením proti žmolkování či stálostí barev, velikosti i tvaru a to i při každodenním praní. Při zakázkové výrobě proto používáme reklamní textil značky ID® Identity, který tyto základní parametry splňuje a v mnohém převyšuje.

Poté, co si vyberete ze široké nabídky textilu produkt, který se vám líbí nejvíce, je potřeba zvážit barevné varianty tak, aby byly v souladu s vaším logem či jiným reklamním sdělením. Branding reklamního textilu lze provést různými technologiemi, jejichž výběr se odvíjí nejen od materiálu vybraného oděvu, ale i od samotného vzhledu a dalších vlastností.

Každý druh oděvu už je v dalších ohledech specifický. Obecně však platí, že nic není nemožné a proto nabízíme také možnost zakázkové výroby značkového reklamního textilu ID® na míru. Zakázková výroba není nijak limitována výběrem barev ani materiálu. Neváhejte s námi konzultovat vaše návrhy a představy, uděláme maximum pro to, abychom doručili produkt přesně podle vašich představ.