Dětské reklamní župánky Buřinka
Případové studie

Buřinka reklamními dárky podporuje loajalitu klientů

Stavební spořitelna České spořitelny (ČS), neboli Buřinka je jedním z našich klientů, kteří při výběru reklamních dárků kladou důraz na jedinečnost a originalitu.

Jedinečné však nejsou pouze dárky, ale zejména styl a provedení brandingu. A koho Buřinka svými reklamními dárky odměňuje? V prvé řadě jsou to klienti, jejichž důvěra a loajalita ke Stavební spořitelně ČS je z dlouhodobého hlediska velice důležitá. I drobným dárkem totiž dokážete vykouzlit úsměv na tváři klienta a zajistit si jeho náklonnost. Dalšími, které Buřinka odměňuje, jsou zaměstnanci.

Kampaň „Vyšlapte dětem cestičku do budoucna“

V letošním roce jsme pro Stavební spořitelnu ČS vyrobili originální leopardí dětská ponča s vyšitou Buřinkou. Ponča slouží jako župánky a jsou vyrobené z velice příjemného materiálu. Tyto župánky rozdává Buřinka jako odměnu v rámci kampaně nazvané „Vyšlapte dětem cestičku do budoucna“. Každý klient, který s Buřinkou uzavře smlouvu o stavebním spoření pro dítě mladší tří let, obdrží župánek jako dárek. Kampaň běží od 1. ledna 2016 a byla prodloužena až do konce daného roku. Již během prvních 6 měsíců rozdala Buřinka za nově uzavřené smlouvy více než 1000 ponč a dalších 600 kusů jsme Stavební spořitelně ještě dovyrobili.reklamní dětská ponča

Hlavním cílem dárků, které Buřinka rozdává, je především zájem budovat a podporovat loajální vztah klienta ke Stavební spořitelně ČS. „Klienti jsou pro nás velmi důležití. Chceme, aby věděli, že si vážíme jejich důvěry, a proto pro ně máme vždy připraveny pěkné dárečky.“ říká Lenka Burianová, která v Buřince pečuje o marketingovou podporu produktů. Stavební spořitelna ČS si zakládá na kvalitě svých služeb a to samé očekává od reklamních dárků. Při jejich výběru navíc oceňuje originalitu, praktičnost a kvalitně provedený branding.

Neotřelé nápady na reklamní dárky vítězí

Kromě dětských župánků vyrábíme pro Buřinku spoustu dalších krásných dárků, které jsou určené především dětem. Jako příklad můžeme uvést silikonové PIN on náramky s motivy rodiny Palečkových, které nyní vládnou kampaním České spořitelny. S podobnými náramky s PINy pro společnost Bonduelle jsme se letos stali Absolutním vítězem soutěže Hvězda 3D reklamy.