Firemní online objednávkový systém
Nabízíme svým klientům tvorbu a administraci vlastního firemního e-shopu (objednávkového systému) reklamních předmětů. Vytvoříme vám online systém s vlastnostmi e-shopu, který zefektivní nákup a plánování reklamních předmětů napříč celou společností.
Vlastní objednávkový systém ocení zejména velké firmy, které nakupují větší množství reklamních produktů a následně řeší jejich distribuci na své pobočky či klientům.
V případě dlouhodobé spolupráce v oblasti nákupu reklamních předmětů nabízíme svým klientům realizaci vlastního objednávkového systému ZDARMA!
Pro koho je systém určený?
- velké firmy se sítí poboček (lokálních i mezinárodních)
- franšízy
- firmy s větším množstvím obchodních zástupců/prodejců
- společnosti s vlastními věrnostními programy
Vlastnosti systému
- přehledná struktura a intuitivní ovládání
- grafický design v korporátních barvách Vaší společnosti
- možnost propojení s Vaším bonusovým programem
- aktuální přehled skladových zásob reklamních předmětů
- informace o produktu, ceně (popř. hodnotě bodů), obrázek produktu s možností „vložit do košíku“
- neomezené množství uživatelů (centrála, pobočky, zaměstnanci, zákazníci)
- možnost několika jazykových mutací
Benefity systému
- zefektivnění nákupu reklamních předmětů napříč společností
+ úspora času a finančních prostředků při výběru reklamních dárků
+ konsolidace individuálních objednávek (individuální přístupy do systému prostřednictvím hesla) - usnadnění plánování nákupu reklamních předmětů
+ automatické upozorňování na nízké skladové zásoby
+ přehledné statistiky o objednávkách - zjednodušení distribuce reklamních předmětů
+ možnost distribuce produktů ze skladu přímo na pobočky nebo zákazníkům
+ možnost propojení systému s databází bonusového/věrnostního programu
Další dotazy
Nenašli jste v tomto článku to, co jste hledali? Máte další otázky? Podívejte se na seznam nejčastějších dotazů (FAQ). Pokud budete i dále tápat, neváhejte se obrátit na info@predmetyreklamni.cz.