Firemní online objednávkový systém

Nabízíme svým klientům tvorbu a administraci vlastního firemního e-shopu (objednávkového systému) reklamních předmětů. Vytvoříme Vám online systém s vlastnostmi e-shopu, který zefektivní nákup a plánování reklamních předmětů napříč celou společností.

Vlastní objednávkový systém ocení zejména velké firmy, které nakupují větší množství reklamních produktů a následně řeší jejich distribuci na své pobočky či klientům.

V případě dlouhodobé spolupráce v oblasti nákupu reklamních předmětů nabízíme svým klientům realizaci vlastního objednávkového systému ZDARMA!Reklamní objednávkový systém

Pro koho je systém určený?

  • velké firmy se sítí poboček (lokálních i mezinárodních)
  • franšízy
  • firmy s větším množstvím obchodních zástupců/prodejců
  • společnosti s vlastními věrnostními programy

Vlastnosti systému

  • přehledná struktura a intuitivní ovládání
  • grafický design v korporátních barvách Vaší společnosti
  • možnost propojení s Vaším bonusovým programem
  • aktuální přehled skladových zásob reklamních předmětů
  • informace o produktu, ceně (popř. hodnotě bodů), obrázek produktu s možností „vložit do košíku“
  • neomezené množství uživatelů (centrála, pobočky, zaměstnanci, zákazníci)
  • možnost několika jazykových mutací
Skanska objednavkovy system
Objednávkový systém tablet

Benefity systému

  • zefektivnění nákupu reklamních předmětů napříč společností
    + úspora času a finančních prostředků při výběru reklamních dárků
    + konsolidace individuálních objednávek (individuální přístupy do systému prostřednictvím hesla)
  • usnadnění plánování nákupu reklamních předmětů
    + automatické upozorňování na nízké skladové zásoby
    + přehledné statistiky o objednávkách
  • zjednodušení distribuce reklamních předmětů
    + možnost distribuce produktů ze skladu přímo na pobočky nebo zákazníkům
    + možnost propojení systému s databází bonusového/věrnostního programu