Reklamní tkaničky Rajec
Případové studie

Jak tkaničky provázaly online a offline marketing

Využít reklamní tkaničky pro efektivní propagaci je umění. Značka Rajec toto umění s našimi tkaničkami ovládla a zároveň inspiruje ke zdravému pohybu.

Minerální voda jako symbol aktivního života

O pramenité vodě z panenské přírody Rajecké doliny na Slovensku, která je na trhu k dostání v láhvích pod značkou Rajec, můžeme říct, že je vnímána jako zdravá, přírodní a pro tělo přirozená voda. Značka jako taková se ovšem pozitivně vnímanou nestane jen tak bez příčiny. Co pro to tedy značka, jako je Rajec, může udělat?

Lze předpokládat, že většina zákazníků, kteří kupují vody značky Rajec, se nikdy nebyla přesvědčit o kvalitách vody přímo v přírodě Rajecké doliny. Existuje však řada marketingových nástrojů, které zákazníci vnímají, a jedním z nich jsou reklamní předměty.

Reklamní tkaničky Rajec

V případě reklamní kampaně značky Rajec, jejíž hlavní myšlenku představuje slogan zavaž se k pohybu, jsou stěžejním reklamním předmětem tkaničky do bot. Reklamní tkaničky s vytištěným sloganem #ZAVAZSE reprezentují pomocí dvojsmyslu zavázané tkaničky i závazek vůči vlastní osobě věnovat se aktivnímu pohybu.

Samotné tkaničky by bez promyšlené kampaně kýžený efekt nepřinesly. Rajec výzvu Zavaž se k pohybu komunikuje na sociálních sítích, vlastním webu a hlavně na závodech. Na Crazy Colors Run v Bratislavě či Prešově se například na speciální tabuli mohl každý symbolicky zavázat k pohybu a napsat, jaký je jeho osobní závazek.

#ZAVAZUJEMESE k prvotřídním službám

Tkaničky se sloganem #ZAVAZSE se staly hlavním propagačním materiálem kampaně stejného názvu. Zákazníci je mohli získat například prostřednictvím soutěží na sociálních sítích, na nichž se hashtagem #zavazse zavázali k pohybu.

Právě symbolika tkaniček s vytištěným hashtagem propojila online svět s tím reálným. Samotné tkaničky by měly bez výzvy sdílené formou hashtagu z hlediska propagace mnohem mírnější dopad. Na druhé straně by byl hashtag bez symboliky tkaniček méně rozpoznatelným znamením a hůře by se s ním zúčastnění ztotožňovali.

Pro Rajec jsme vytvořili tři varianty tkaniček s potiskem realizovaným technikou sítotisku. Každá barevná varianta nese své vlastní motivační heslo. “Pár kiláků každé ráno!”, “Přestanu se vymlouvat!” a “Obuju se do toho!”.

Výsledkem tak bylo 240 000 párů tkaniček, které byly:

  • 120 cm dlouhé a 1 cm široké,
  • v růžové, tyrkysové a oranžové barvě,
  • s potiskem loga Rajec a sloganu kampaně.

Společně s kvalitními reklamními předměty se snažíme poskytovat i prvotřídní služby. Proto jsme dodali finální produkt v souladu s přírodní filozofií Rajec a zabalili jsme tkaničky do ekologického obalu.

Abychom zaručili prvotřídní služby až po bezpečné doručení finálního produktu klientovi, zajistili jsme distribuci tkaniček na pobočky Rajec v České republice i na Slovensku. Tkaničky byly navíc ručně roztříděny do krabic podle požadovaného počtu barevných variant.

Rajec #ZAVAZSE

Využívejte naplno potenciál reklamních předmětů

Reklamní tkaničky pro Rajec jsou pouze jedním z příkladů, jak lze efektivně využít reklamní předměty pro posílení účinku kampaně v online i offline prostředí. Tkaničky nabízejí takřka neomezené barevné možnosti.  Pestré barvy vytváří perfektní kombinaci ve spojení s kampaní zaměřenou na radost z pohybu.

Přemýšlejte proto také, jak plně využít potenciálu reklamních předmětů, a dostaňte tak vaší značku při nižších nákladech a zároveň účinněji do povědomí zákazníků. Jsme specialisté na reklamní předměty a jejich zakázkovou výrobu a dokážeme realizovat i vaše nejodvážnější nápady.