Propojení reklamního dárku s firemní identitou společnosti je klíčem k úspěchu. Podívejte se, jak jsme společnosti Bonnet.cz (dnes Chytryhonza.cz) pomohli hodit “záchranný” nafukovací kruh jejich finančním poradcům.
Důležitý je nápad
Vybrat vhodný reklamní dárek, který dokáže efektivně komunikovat značku a přitom neskončí v šuplíku nebo ještě hůře v koši je stále náročnější disciplína. Když se ale výběr skutečně promyslí a produkt se do detailu propojí s firemní identitou stává se z reklamního předmětu velmi účinný reklamní nástroj. Proto jsme pro společnost Bonnet vyrobili reklamní nafukovací kruhy.
Grafický návrh nafukovacího kruhu pro ex. Bonnet.cz
Dárek a brand ruku v ruce
Marketingový tým společnosti Bonnet.cz (síť sdružující finanční poradce, dnes pod názvem Chytrý Honza) hledal někoho, kdo by právě propojení jejich brandu s konkrétním předmětem dokázal zrealizovat od A do Z bez dalších zbytečných mezičlánků a souvisejících nákladů. To se jim ve spolupráci se Silic Média podařilo, a to od samotného nápadu, přes grafický návrh až po finální distribuci.
Co takhle i něco praktického
Po úspěšné realizaci nafukovacích kruhů pro společnost Bonnet.cz se podařilo Silic Médii navázat na spolupráci i s novým vlastníkem firmy, společností Chytrý Honza. Díky tomu tak mohlo vzniknout také 200 ks reklamních osušek ve dvou působivých firemních designech.
Pro dosažení toho nejlepšího efektu byla pro potisk reklamních osušek zvolena technologie sublimace, která byla po výrobě dvou ukázkových vzorků klientem schválena.
Rozměr osušek 140×70 cm, materiál 65% bavlna a 35% velurová tkanina, gramáž 360 g/m2.
Grafické návrhy reklamních osušek pro Chytrý Honza