Reklamní předměty v roce 2019
Zajímavosti

Reklamní předměty v roce 2019

Nový rok jsme v Silic Média začali napilno, během uplynulých dvou měsíců jsme stihli navštívit největší veletrhy zaměřené na reklamní předměty v Evropě – PSI a REMADAYS.

Větší se konají už jen v USA a Číně. Odnesli jsme si spoustu nových poznatků o materiálech, dodavatelích i novodobých trendech v reklamních předmětech. A právě o ty bychom se s Vámi chtěli v tomto článku podělit.

Veletrh PSI je…

  • největší exhibicí reklamy, reklamních předmětů a 3D tisku ve střední Evropě
  • veletrh konaný pravidelně počátkem nového roku v Düsseldorfu (Messe)
  • briliantní myšlenka, která umožňuje networking v oblasti reklamních předmětů
  • navštěvovaný z 81 zemí světa v počtu 17 602 návštěvníků za ročník
  • 6 hal, třídenní exhibice, živá vystoupení a “laboratoře” budoucnosti!
  • 1084 vystavujících pro rok 2019

Veletrh REMADAYS je…

  • druhý největší veletrh reklamy a reklamních předmětů ve střední Evropě
  • 3 denní veletrh ve Varšavě (letos jubilejní 15. ročník)
  • 21 112 návštěvníků z 52 různých zemí
  • 3500 návštěvníků ze zahraničí
  • 810 vystavovatelů z 27 zemí a 11 různých obchodních sektorů v halách o rozloze 35 000 m2
  • programem nabitý veletrh (např. módní přehlídky Gifts&Textile Show, přednáška publicisty Szymona Hołownia, soutěže o nejlepší POS materiály a katalogy roku, vyhlašování vítězů celoročních soutěží ad.)
obchodnice Silic Média - PSI 2019

TRENDY 2019

Podle představitelů PSI hledají společnosti v B2B pro spolupráci především značky, které jsou v komunikaci reálné a upřímné, a jejich produkty víceúčelové. Výrobci a dodavatelé reklamních předmětů mají před sebou několik těžkých úkolů: soustředit se na trend trvalé udržitelnosti za zprostředkovávání vysoké kvality, stejně jako schopnost kombinovat analogový a digitální svět.

Věděli jste, že roční obrat v odvětví reklamních předmětů činí v Evropě každoročně kolem 14,9 bilionů €?

V rámci veletrhů jsme udělali průzkum trhu – zajímalo nás, jaké typy reklamních předmětů mají největší zastoupení, jaké jsou letošní novinky a které “motivy” se nejčastěji opakují. Všimli jsme si těchto 4 hlavních trendů – některé Vás možná překvapí!

Kamkoliv jsme se podívali, nešlo to přehlédnout. Začínající ekologický trend z roku 2018 v roce 2019 plně přerostl v uvědomělé a “zelené” reklamní předměty, které zaplavily trh. Tato móda se projevuje i v našich každodenních životech, stále větší popularitu získávají např. bezobalové prodejny, elelektrická kola a koloběžky, recyklované materiály a výrobky, které se dají používat opakovaně namísto původních jednorázových (např. brčka, papírové talíře, plastové příbory atd.), ekologické domy ad.
Stejně tomu je i v oblasti B2B. Firmy se již neohlíží jen na to, co je “teď a tady”, ale myslí na budoucnost, podporují trvalou udržitelnost a ekologicky šetrnou výrobu i distribuci. Tento trend je patrný zejména ve snaze šetřit s plasty, nahrazovat špatně rozložitelné materiály a chemikálie novými technologiemi i zdroji.

IN jsou nově výrobky z bambusu, slámy, korku, papíru, dřeva a další recyklované materiály. OUT jsou plastové obaly, materiály, které se obtížně zpracovávají a rozkládají, ekologicky nešetrná výroba a silné chemikálie.

Hledáte vhodný dárkový ekologický předmět? Podívejte se na naši nabídku.

Pro někoho možná překvapivý trend jsou metalické efekty na různorodých předmětech, často v kategorii nápojů či kuchyňského vybavení, ale trend najdeme i u propisek a dalších reklamních předmětů, kde to technologie dovoluje.

Metalické reklamní předměty působí designově a zaujmou svou extravagantností a vybočováním “z davu”. Často jsou spojované s kulatými, oblými či nezvykle geometrickými tvary.

Prohlédněte si naši nabídku metalických dárků.

Hravá barvitost vítězí nad uniformní šedí. Ačkoliv je odvětví B2B seriózní a při vyslovení klíčových slov “byznys”, “obchod”, “podnikání”, “schůzka” si zpravidla vybavujeme barvu šedou, černou či bílou, reklamní předměty jdou opačnou cestou. V poslední době se již tolik nepoptávají “decentní” reklamní dárky, které by zapadly mezi ostatními. Vítězí osobnější, zajímavější, sety, které se nenabízí v jedné barevné variantě, ale naopak více možnostech.

Hitem v roce 2018 byla pastelová růžová. Letos “letí” jasné a výrazné barvy jako jsou žlutá, oranžová anebo jarní zelená + barevná paleta s růžovou, modrou, fialovou.

Týká se to kategorií textilu, batohů a tašek, ale také jídelních a nápojových setů či drobné elektroniky… Také my nabízíme reklamní předměty v řadě barevných variant, aby si na své přišel úplně každý.

Znalci oboru reklamních předmětů mají možná pocit, že je nic nového nemůže překvapit.

Opak je ale pravdou – na trh pronikají energické startupy s geniálními nápady.

Nás zaujaly například deštníky, jejichž logo se rozsvítí, když někde blýskne (stačí k tomu i světlo z foťáku), skládací varná konvice na cesty, powerbanky v podobě kamene, diář s papírem s příměsí křemene (který se nikdy nerozmaže a nedá se ani natrhnout!), ekologické golfové míčky (vyrostou z nich nové rostliny), pletené obaly na lahve (udrží nápoj déle teplý), skládací mapa, která se nikdy neroztrhe ani nezmuchlá, polštáře zkombinované s elektronikou (můžete si na nich zahrát dokonce jednoduchou hru), dřevěné nádobí… a mnoho dalšího :).

Navštivte s námi v roce 2020 veletrh reklamních předmětů a přesvěčte se na vlastní oči anebo sledujte naši nabídku – již brzy ji rozšíříme nejen o tyto originální předměty.

IDⓇ IDENTITY NA VELETRHU PSI 2019

Protože jsme výhradním distributorem jedinečného dánského textilu ID Identity pro český a slovenský trh, nemohli jsme si veletrhy ani z tohoto důvodu nechat ujít. Návštěvníci se mohli na PSI zastavit v našem moderním stánku jsme pro návštěvníky byli k dispozici po celé tři dny, plně vybavení plošnými dotykovými obrazovkami, vybranými vzorky z našich kolekcí a prezentujícími profesionály z řad ID.

  • stánek IDⓇ textilu nešlo přehlédnout: vynikal moderním designem i rozlohou
  • na vzorcích textilu jsme demonstrovali jeho kladné vlastnosti
  • představili jsme novou kolekci pro rok 2019, která se nese v duchu ekologické šetrnosti
  • pochlubili jsme se získáním prestižního certifikátu EU Ecolabel

VIDEO - SILIC NA PSI 2019

Další články