Primalex reklamní plyšové hračky
Aktuální nabídky, Zajímavosti

Plyšáci jako reklamní dárek?

Výběr vhodného reklamního předmětu je tvrdým oříškem pro každou společnost. Hlavní cíl ovšem zůstává stejný, a to zaujmout a získat zákazníka, klienta nebo obchodního partnera a zároveň mu ukázat propojenost s firmou nebo produktem.

PRIMALEX

Barvy a nátěry značky PRIMALEX, které se vyznačují vysokou kvalitou díky unikátnímu složení.

Zvolit to nejlepší a nejkreativnější, co dostane firmu do povědomí zákazníků, je postupem času náročnější a náročnější. Lidé mají vyšší nároky, a proto i v rámci marketingu není snadné vymyslet reklamní produkt, který v obdarovaných zanechá hlubší dojem a emoce.

Značka PRIMALEX má v tomto ohledu jasno. Díky vytrvalému úsilí se zapsali do paměti téměř každému občanu České i Slovenské republiky a tím jejich úspěchy zdaleka nekončí. Mluví za ně například i logo, které svými barvami představuje zeměkouli či nadčasový slogan „prostor pro nápad“.

Primalex Logo

SPRÁVNÝ REKLAMNÍ DÁREK = ÚSPĚŠNÁ KAMPAŇ

Již podruhé překvapil marketingový tým Primalexu netradičním výběrem dárku pro své zákazníky. Rozhodli se pro maximální propojení sortimentu produktů s reklamním předmětem, a tak namísto standardních propisek, USB flash disků či hrníčků, zvolili kreativní řešení. To se jim ve spolupráci s námi podařilo a tak se zrodil Primalex POLAR.

Už samotný název Vám značí, že jejich dárek k produktu bude spojený s něčím bílým, nebo polárním. Takže cíl byl jasný, darovat klientům dárek, který vystihuje polárního medvěda. A tak vznikla myšlenka plyšového medvěda. Proč totiž nedarovat něco, co vydrží dlouhá léta a přinese radost více generacím? Tohoto reklamního plyšového polárního medvěda mohli zákazníci získat ke speciálnímu balení jejich produktu.

Kampaň se vydařila a měla velký úspěch. Proto neváhali a implementovali tento nápad do svého marketingového plánu i na letošní rok. Stačilo jen správně napasovat vhodného plyšáka k produktu Primalex PLUS. Tento produkt je v červeném provedení, což symbolizuje sílu, energii a vitalitu. Bylo tedy důležité, vybrat plyšáka, který by vystihoval všechny tyto vlastnosti. A když se člověk zamyslí, které plyšové zvíře, nebo postavička vypadá mile, hravě a plné energie, napadne ho zaručeně stejná myšlenka. Opice, jako symbol života a hravosti.

Stále váháte, zda je reklamní plyšák tou správnou volbou? Inspirujte se značkou PRIMALEX, jejichž reklamní dárek potěšil nejedno dítě. Buďte originální a darujte svým klientům něco zcela nového a netradičního a oni se k Vám budou opět spokojeně vracet.

Další články