Výběr vhodného reklamního předmětu je tvrdým oříškem pro každou společnost. Hlavní cíl ovšem zůstává stejný, a to zaujmout a získat zákazníka, klienta nebo obchodního partnera a zároveň mu ukázat propojenost s firmou nebo produktem.
PRIMALEX
Zvolit to nejlepší a nejkreativnější, co dostane firmu do povědomí zákazníků, je postupem času náročnější a náročnější. Lidé mají vyšší nároky, a proto i v rámci marketingu není snadné vymyslet reklamní produkt, který v obdarovaných zanechá hlubší dojem a emoce.
Značka PRIMALEX má v tomto ohledu jasno. Díky vytrvalému úsilí se zapsali do paměti téměř každému občanu České i Slovenské republiky a tím jejich úspěchy zdaleka nekončí. Mluví za ně například i logo, které svými barvami představuje zeměkouli či nadčasový slogan „prostor pro nápad“.

Vhodně zvolený reklamní dárek = úspěšná kampaň
Již podruhé překvapil marketingový tým Primalexu netradičním výběrem dárku pro své zákazníky. Rozhodli se pro maximální propojení sortimentu produktů s reklamním předmětem, a tak namísto standardních propisek, USB flash disků či hrníčků, zvolili kreativní řešení. To se jim ve spolupráci s námi podařilo a tak se zrodil Primalex POLAR.
Už samotný název Vám značí, že jejich dárek k produktu bude spojený s něčím bílým, nebo polárním. Takže cíl byl jasný, darovat klientům dárek, který vystihuje polárního medvěda. A tak vznikla myšlenka plyšového medvěda. Proč totiž nedarovat něco, co vydrží dlouhá léta a přinese radost více generacím? Tohoto reklamního plyšového polárního medvěda mohli zákazníci získat ke speciálnímu balení jejich produktu.
Kampaň se vydařila a měla velký úspěch. Proto neváhali a implementovali tento nápad do svého marketingového plánu i na letošní rok. Stačilo jen správně napasovat vhodného plyšáka k produktu Primalex PLUS. Tento produkt je v červeném provedení, což symbolizuje sílu, energii a vitalitu. Bylo tedy důležité, vybrat plyšáka, který by vystihoval všechny tyto vlastnosti. A když se člověk zamyslí, které plyšové zvíře, nebo postavička vypadá mile, hravě a plné energie, napadne ho zaručeně stejná myšlenka. Opice, jako symbol života a hravosti.