2_Skanska
Články

Skanska využívá reklamní předměty k budování image

Mnoho firem využívá reklamní předměty k vylepšení své image. Jednou z nich je stavební a developerská skupina Skanska, se kterou jsme navázali spolupráci.

Budování image společensky odpovědné firmy

Skupina Skanska si dlouhodobě buduje image společensky odpovědné firmy, které záleží na udržitelném rozvoji a životním prostředí. Svůj pozitivní obraz v očích veřejnosti podporuje marketingovými aktivitami zaměřenými na vzdělávání vlastních zaměstnanců v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP).

Pro veřejnost pak Skanska pořádá osvětové semináře zaměřené na bezpečnost v domácnostech, první pomoc nebo ochranu životního prostředí. V rámci těchto aktivit využívá Skanska pro podporu své značky zejména reklamní prvky z kategorie reflexních a bezpečnostních předmětů.

Reflexní prvky – reklamní předměty, které chrání

Skanska každoročně pořádá Týden bezpečnosti, což je akce zaměřená na školení zaměstnanců v oblasti BOZP, ale také na vzdělávání veřejnosti. V letošním roce byla tato akce doplněna seminářem o první pomoci pro veřejnost, odkud si lidé mohli odnést samonavíjecí reflexní náramek či reflexní přívěsek na klíče.

Skanska během týdne bezpečnosti v místě vybraných stavenišť také připravila setkání s dětmi ze základních škol. Děti při prohlídce dostaly reflexní vesty a helmy s logem Skanska. Reflexní prvky jako reklamní dárek využívá Skanska již několik let a zasazuje se tak o bezpečnost lidí a zároveň se jí díky tomu daří budovat pověst společensky odpovědné firmy.

Reklamní předměty v souladu s ekologií

Stavební skupina Skanska si uvědomuje dopad své činnosti na životní prostředí, proto se kromě bezpečnostních aktivit věnuje také ekologickým iniciativám. Při výběru reklamních předmětů se zaměřuje především na funkční produkty, které jsou v souladu s politikou bezpečnosti a ochrany životního prostředí.

S ohledem na ekologické hodnoty upřednostňuje Skanska výrobky z recyklovaných a recyklovatelných materiálů, které jsou šetrné k přírodě. Mezi takové například patří papírové tašky, nebo speciální propisky, které jsou zcela biologicky rozložitelné v přírodě.

V Silic Média také prosazujeme zásady společenské odpovědnosti firem, a proto do své nabídky propagačních produktů zařazujeme množství ekologicky šetrných výrobků. „V dnešní době se firmy nemusí omezovat na standardní reklamní dárky. Svým klientům nabízíme téměř neomezené možnosti zakázkové výroby. Umíme vyrobit reklamní předměty z různých přírodních materiálů, které nijak neškodí životnímu prostředí.“ uvádí Miroslav Semerád, jednatel společnosti Silic Média. Na našem webu lze vybírat z opravdu široké nabídky, která uspokojí i ty nejnáročnější klienty.

Další články