Reklamní předměty Bonduelle
Případové studie

Reklamní předměty fungují i v B2B segmentu

Společnost Bonduelle je důkazem toho, že reklamní dárky a propagační předměty mohou pozitivně ovlivňovat obchodní výsledky i v B2B segmentu.

Věrnostní programy jsou správnou cestou

Konkurenční boj o získání a udržení si zákazníka na B2B trzích bývá extrémně náročný a na loajalitu klientů má vliv mnoho faktorů. V současné době nestačí poskytovat kvalitní servis za dobré ceny. Důležitou roli hraje také budování vztahů. Své o tom ví společnost Bonduelle, která v rámci divize Food Service dodává konzervovanou a mraženou zeleninu zákazníkům z oblasti profesionální gastronomie. Tato společnost patří mezi přední producenty a prodejce zpracované zeleniny a své zákazníky si udržuje nejen díky kvalitě produktů, ale také prostřednictvím věrnostních programů.

Společnosti Bonduelle se daří dosahovat dobrých výsledků a generovat loajální klientskou základnu právě díky věrnostním programům, které jsou založené na reklamních dárcích. Jedním z těchto programů je projekt Škola plná zdraví (ŠPZ), který cílí na školní jídelny a provozovny veřejného stravování a institucionální gastronomie. Školy zapojené v rámci tohoto programu nakupují zeleninu Bonduelle a za odběry získávají body, za něž si následně vybírají dárky. Firma Bonduelle pravidelně dárky obměňuje, a tak si zajišťuje neustálý zájem zákazníků. Ročně investuje do reklamních dárků až 50 % svého marketingového rozpočtu.

Klíčem úspěchu je volba vhodných dárků

Obchodní výsledky společnosti Bonduelle dokazují, že reklamní dárky jsou skvělým nástrojem pro budování loajality. Klíčovou roli však hraje znalost cílové skupiny a jejích potřeb. „Vzhledem k tomu, že našimi klienty jsou zejména profesionální kuchaři a kuchařky, inspiraci při volbě vhodných dárků hledáme právě u nich.“ vysvětluje Kristina Hanousková, B2B Brand and Trade Marketing manažerka společnosti Bonduelle Food Service. Funkčnost a originalita jsou hlavní rysy, které musí reklamní dárek splňovat, proto se mezi odměnami ve věrnostním programu ŠPZ objevují především praktické nástroje na vaření, nádobí, kuchařky či reklamní textil.

Trendem jsou tailor-made produkty

Bonduelle se snaží podporovat prodej své zeleniny i tím, že cílí na samotné strávníky ve školních jídelnách. Prostřednictvím podpůrného projektu Bondíkmánie odměňuje Bonduelle děti za to, že ve školách upřednostňují zeleninová jídla. Každý malý strávník má kartičku, kam dostává razítka za každý zeleninový oběd. Když je kartička plná, získá žák malý dárek s logem Bonduelle. Dárky v Bondíkmánii jsou rozmanité a mezi nejoblíbenější odměny patří série sběratelských silikonových náramků.

„Kromě kuchařů cílíme také na dětské strávníky, které není jednoduché zaujmout. Standardní nabídka reklamních předmětů je okoukaná, a proto pro nás není dostačující. Z tohoto důvodu volíme zejména zakázkovou výrobu.“ dodává Kristina Hanousková. Zakázková výroba reklamních dárků nabízí široký prostor pro individuální zpracování a originalitu a umožňuje firmám významně se odlišit od konkurence.

„Bonduelle je příkladem úspěšné praxe a perfektní ukázkou toho, že originální předměty s firemním logem podporují nejen vztahy se zákazníky, ale také růst byznysu.“ dodává Miroslav Semerád, jednatel společnosti Silic Média. Společnost Silic Média se zabývá vývojem, výrobou a distribucí široké škály reklamních předmětů a s firmou Bonduelle spolupracuje již třetím rokem. „Výrobu odměn do našich věrnostních programů řešíme s partnery, kteří nám poskytují komplexní služby. Abychom ušetřili, obracíme se přímo na výrobce, kteří nám zajišťují grafické vizualizace, výrobu i expedici.“ doplňuje Kristina Hanousková a dodává, že právě ze spolupráce se společností Silic Média vznikla originální sběratelská série silikonových náramků s piny ve tvarech oblíbených zeleninových postaviček. Tyto náramky měly obrovský úspěch jak u dětí, tak i u kuchařek ze školních jídelen. V důsledku toho mnoho školních jídelen zvýšilo nabídku chutných zeleninových pokrmů a pozitivním dopadem byl i následný růst tržeb společnosti Bonduelle.

Silikonové PIN on náramky se staly absolutním vítězem prestižní soutěže Hvězda 3D reklamy 2016! V této soutěži o nejlepší reklamní předměty získaly silikonové PIN on náramky rovněž 1. místo v kategorii Věrnostní programy a nominaci na Inovaci roku. Více o úspěchu čtěte zde».

Další články